مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:122022-05-23سياسي

سرگردانی مسافران در راه آهن یزد/


روابط عمومی اداره کل راه آهم یزد، گفت: سرگردانی مسافران و جا ماندن در ایستگاه به دلیل خطای سیستم فروش بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، ساعاتی پیش مسافران یزدی که قصد سفر به استان تهران را داشتند از سردرگمی در محوطه راه آهن گلایه و طی تماس تلفنی با خبرگزاری فارس شکایت خود را مطرح و خواستار پیگیری این موضوع شدند.

به همین راستا بعد از پیگیری خبرنگار فارس روابط عمومی اداره کل راه آهن یزد با صدور اطلاعیه ای در خصوص گلایه مندی مسافران یزدی در راه آهن این استان توضیحاتی ارائه کرد.

محمد بینایی، مدیر روابط عمومی راه آهن یزد در این خصوص به خبرنگار فارس اظهار کرد: طبق هماهنگی های انجام شده برای قطار بندرعباس-تهران به شماره 823 مورخ دوم خردادماه امسال، 27 بلیت سهمیه ایستگاه یزد در مسیر یزد-تهران فروخته شده که متأسفانه به دلیل خطای سیستم فروش قطار مد نظر که در ساعت 17:10 یکم خردادماه از بندرعباس حرکت کرده و در ساعت 4:24 دقیقه بامداد دوم خردادماه به ایستگاه یزد رسیده و برای مسافران مذکور جا رزرو نشده است.

وی افزود: مشخصات این مسافران در لیست مسافران قطار روز بعد که در ساعت 17:10 روز دوم خرداد ماه از مقصد بندرعباس حرکت کرده و در ساعت 4: 24 سوم خردادماه به یزد خواهد رسید ثبت شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرگردانی مسافران در راه آهن یزد/

سرگردانی مسافران در راه آهن یزد/