مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-23اقتصادي

امکان جذب نیروی خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پیام


مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام از ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری در منطقه ویژه، با هدف جذب هر چه بیشتر سرمایه گذاران خارجی و تسهیل روند استقرار آنها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس علم و پیشرفت خبرگزاری فارس به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات، اکبر قنبرپور مدیر عامل منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین المللی پیام، در نشستی با مدیرکل دفتر سرمایه گذاری خارجی سازمان سرمایه گذاری و کمک های اقتصادی و فنی ایران و  مدیران کل  اقتصاد و دارایی البرز بر حمایت از سرمایه گذاران داخلی و خارجی در منطقه ویژه اقتصادی پیام، تاکید کرد.

وی تصریح کرد: یکی از مهم ترین برنامه ها ایجاد پنجره واحد برای ارائه خدمات به سرمایه گذاران خارجی است تا روند سرمایه گذاری و کسب مجوزهای کسب و کار در این منطقه برای این شرکت ها تسهیل شود.

وی با اشاره به امکان جذب نیروهای خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه گفت: هم اکنون بیش از 260 سرمایه گذار داخلی به پیام آمده و سهم سرمایه گذاران خارجی یک درصد است و بنا داریم تا سهم سرمایه گذاران خارجی را در برنامه های پیش بینی شده برای استقرار در این منطقه به 5 درصد برسانیم.

گفتنی است در این نشست مشکلات مالیاتی، گمرکی و بیمه ای سرمایه گذاران مستقر در منطقه ویژه نیز بررسی و تمهیدات ل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکان جذب نیروی خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پیام

امکان جذب نیروی خارجی تا سقف 10 درصد نیروهای شاغل در منطقه ویژه اقتصادی پیام