مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 10:072022-05-23سياسي

کرمان نیازمند مهندسی فرهنگی/ظرفیت های معنوی که راهگشا هستند


شهدای شاخص انقلاب، دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع امنیت، مقاومت و مخصوصا سردار دل ها و همین طور روحانیون شاخص مبارز و شهید استان از جمله ظرفیت های معنوی کرمان است که بسیار راهگشا و گره گشا هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، از آنجا که کرمان یک استان فرهنگی است و به واسطه مرقد مطهر سردارِ آسمانی شهید حاج قاسم سلیمانی به سمت جهان شهر پیش می رود، بالاتر از هر حوزه ای، فرهنگ قرار می گیرد و توجه به آن، رسیدن به اهداف در دیگر حوزه ها را نیز فراهم می کند.

محمدمهدی خردبخش مدیر موسسه فرهنگی - مذهبی شهدای کربلا استان کرمان که بیش از 20 سال در این حوزه فعالیت دارد، سیاست زدگی در حوزه فرهنگی را یکی از عوامل ضعف در این حوزه می داند و می گوید: همه فعالان فرهنگی کرمان به صورت جزیره ای و پراکنده فعالیت می کنند، وضعیت فرهنگی استان کرمان خوب نیست و باید آن را به سمت درستی هدایت کرد.

وی گفت: روزی که نماینده ولی فقیه در استان معرفی شد و برنامه ها و طرح های موسسات و نهادهای فرهنگی استان را گرفت و با تک تک آنها جلساتی داشت، نقطه امیدی در دل فعالان فرهنگی به وجود آمد، همه خوشحال بودیم که یک پدر فرهنگی وارد استان شده و می تواند همگان را در یک خیمه جمع کند، شاید مسائل سیاسی استان این اجازه را نداد که امیدوارم با تغییر استاندار شاهد تحقق این امر با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرمان نیازمند مهندسی فرهنگی/ظرفیت های معنوی که راهگشا هستند

کرمان نیازمند مهندسی فرهنگی/ظرفیت های معنوی که راهگشا هستند