مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:472022-05-23سياسي

اعلام برنامه های مناسبتی سوم و چهارم خرداد در شهر تهران


با توجه به سیاست ها و رویکردهای جدید مدیریت شهری، ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی با عنوان «روایت مقاومت» و ذیل شعار کلی «ما مقاوم هستیم» برای استفاده عموم شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدحسن جعفرزاده مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران با توضیح برنامه های شهرداری تهران به مناسبت پاسداشت سوم و چهارم خرداد، گفت: با توجه به سیاستها و رویکردهای جدید مدیریت شهری، ویژه برنامه های فرهنگی، آیینی و مذهبی  با عنوان روایت مقاومت و ذیل شعار کلی ما مقاوم هستیم برای استفاده عموم شهروندان تهرانی برگزار خواهد شد.

جعفرزاده در ابتدای توضیح برنامه های شهرداری تهران برای روزهای سوم و چهارم خرداد، گفت: آزادی خرمشهر آزادی یک شهر نبود، تجلی درخشان ایثار و فداکاری یک ملت قهرمان بود.

همچنین حضور فداکارانه و ایثارگرانه مردم فهیم و باصلابت دزفول در دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی و شهادت بسیاری از مردان و زنان پاکباخته این شهر، صفحه زرین و درخشان تاریخ این سرزمین محسوب و برای آینده کشور الهام بخش و بصیرت آفرین خواهد بود.

در این راستا و در جهت ضرورت پاسداشت این دو روز حماسی و پراهمیت تاریخ جمهوری اسلامی ایران اداره کل فرهنگی برنامه هایی را در سطح شهر تهران تدارک دیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام برنامه های مناسبتی سوم و چهارم خرداد در شهر تهران

اعلام برنامه های مناسبتی سوم و چهارم خرداد در شهر تهران