مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:422022-05-23سياسي

کتاب «نظریه هنجاری مقبولِ مشروع» رونمایی می شود


کتاب «نظریه هنجاری مقبولِ مشروع» نوشته حسن خجسته و ظهیر احمدی فردا سه شنبه در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات رونمایی می شود.

- ، مراسم رونمایی از کتاب نظریه هنجاری مقبولِ مشروع نوشته حسن خجسته و ظهیر احمدی عصر فردا سه شنبه 3 خرداد در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات برگزار می شود.

این کتاب با زیرعنوان نظریه هنجار رسانه برای رسانه های جمهوری اسلامی ایران منتشر شد.

این کتاب، دستاورد پژوهش انجام شده در پژوهشگاه فرهنگ، هنر و ارتباطات است که توسط حسن خجسته و ظهیر احمدی در پژوهشکده ارتباطات پژوهشگاه پژوهش شده است.

پژوهشگران این اثر تلاش کرده اند با تحلیل تجارب سازمان رسانه ای جمهوری اسلامی ایران و بررسی اسناد بالادستی به الگوی بومی هنجار رسانه در ایران دست پیدا کنند.

نویسندگان کتاب تصریح می کنند امروزه در پرتو توجه به تنوع فرهنگی جوامع و ارزش نهادن به تفاوتها و روایت های محلی، این فرصت برای جوامع و رسانه های بومی فراهم شده تا نظریه هنجاری خاص خود را براساس نوع جهان بینی، ارزشها، نگرشها، شاخصه های فرهنگی و اجتماعی بومی خود، تدارک دیده و ارائه نمایند.

در این پژوهش، تجارب سازمان رسانه ای جمهوری اسلامی ایران در سه دهه اخیر، همچنین اسناد بالادستی مورد استناد و استفاده در سازمان صداوسیما و بایدها و نبایدهای مستنبط از آنها تحل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «نظریه هنجاری مقبولِ مشروع» رونمایی می شود

کتاب «نظریه هنجاری مقبولِ مشروع» رونمایی می شود