مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:372022-05-23سياسي

پویش های مردمی برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی مهم است


رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران گفت: برگزاری پویش های مردمی در بخش های مختلف برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مهم است.

- به گزارش، محمد امین توکلی زاده صبح دوشنبه در نشست کمیسیون اجتماعی و فرهنگی مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور که در مشهد در حال برگزاری است، اظهار کرد: شهرداری ها مهمترین نهاد مرتبط با مردم است و برگزاری پویش های مردمی در بخش های مختلف برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی، مهم است.

رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران افزود: در مجموعه فرهنگی و اجتماعی کلانشهرها نیز باید الگوسازی کرد و این نشست باید مقدمه ای برای توسعه فرهنگ رضوی باشد.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه حاشیه نشینی از معضلات کشور محسوب می شود و خوشبختانه حاشیه نشینی در مشهد با بهره گیری از ظرفیت های مختلف موضوع ساماندهی حاشیه شهر به خوبی پیگیری می شود.

توکلی زاده افزود: با استفاده از ظرفیت این مجمع در عرصه ملی می توان ایفای نقش کرد و کمک به دولت از مهمترین ظرفیت های این مجمع است.

رییس مجمع شهرداران کلانشهرهای ایران اظهار کرد: شهرداری ها در کنار دولت می توانند با ساختار قرارگاهی نقش مهمی در حوزه های مختلف ایفا کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش های مردمی برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی مهم است

پویش های مردمی برای تحقق اهداف در حوزه فرهنگی و اجتماعی مهم است