مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:222022-05-23سياسي

بیمه ها در موضوع سرقت کمک حال مردم نیستند


معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه گفت: بیمه ها تاکنون به معنای کامل کمک حال مردم در امر سرقت نشده اند و بیشتر به عنوان سازمان درآمدی ایفای نقش می کنند.

- به نقل از روابط عمومی معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، اولین جلسه مرکزی پیشگیری و مقابله با سرقت با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط به ریاست معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه برگزار شد.

اصغر جهانگیر در این نشست که به منظور هم افزایی و مشارکت سایر نهادهای مرتبط با موضوع پیشگیری و مقابله با سرقت برگزار شد، به قدر و سهم هر نهاد در رابطه با سرقت اشاره کرد و گفت: سه دسته در جامعه با موضوع سرقت در ارتباط هستند.

کسانی که خودشان مرتکب سرقت می شوند، آن هایی که در خرید و فروش اموال مسروقه نقش دارند و مالباخته ها که ممکن است شخص یا یک سازمان دولتی و خصوصی باشد.

وی افزود: در ابتدا مهمترین کار این است که سهم بخش های مختلف در موضوع سرقت مشخص شود.

اگر یک سارق بداند که نمی تواند به راحتی مال سرقت شده را بفروشد و اگر فروخت به راحتی قابل شناسایی و پیگیری است، انجام جرم برای او مشکل خواهد شد.

جهانگیر ادامه داد: قانون در پیشگیری از سرقت سهم قابل توجهی دارد ولی این طور نیست که تنها با قانون به معنای واقعی، سرقت کاهش پیدا می کند ولی در عین حال قانون به عنو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیمه ها در موضوع سرقت کمک حال مردم نیستند

بیمه ها در موضوع سرقت کمک حال مردم نیستند