مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:172022-05-23بين الملل

«شیرین ابوعاقله» به موضوعات سومین جشنواره کاریکاتور قدس پیوست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر قدس که هر روز دست خود را به جنایت جدیدی آلوده می کند، در آستانه هفتادوچهارمین سال تاسیس این رژیم منحوس، - شیرین ابوعاقله به موضوعات سومین جشنواره کاریکاتور قدس پیوست دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی کاریکاتور روز جهانی قدس با صدور بیانیه ای از اضافه شدن یک موضوع دیگر به سومین جشنواره کاریکاتور روز جهانی قدس خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، در این بیانیه آمده است: رژیم اشغالگر قدس که هر روز دست خود را به جنایت جدیدی آلوده می کند، در آستانه هفتادوچهارمین سال تاسیس این رژیم منحوس، با قتل یک خبرنگار مسیحی، جهان آزاد و آزادی خواهان جهان را شوکه کرد.

در ادامه بیانیه دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی کاریکاتور روز جهانی قدس عنوان شده است: گرچه این رژیم منحوس، تاکنون خبرنگاران، هنرمندان و حتی دانشمندان متعددی را در داخل و خارج مرز های فلسطین ترور کرده است، اما کشتن یک خانم خبرنگار، آن هم در حالی که لباس ویژه رسانه ها را بر تن داشت، تمامی قواعد انسانی و قوانین بین المللی را به سخره گرفت.

از این رو، دبیرخانه دائمی جشنواره بین المللی کاریکاتور روز جهانی قدس تصمیم گرفت برای گرامیداشت خانم شیرین ابوعاقله، این خبرنگار مظلوم، و نیز محکو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شیرین ابوعاقله» به موضوعات سومین جشنواره کاریکاتور قدس پیوست

«شیرین ابوعاقله» به موضوعات سومین جشنواره کاریکاتور قدس پیوست