مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:072022-05-23سياسي

حکم قصاص قاتل محیط بانان زنجانی اجرا شد+جزییات و عکس


حجت الاسلام صادقی نیارکی در گفت و گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: حکم قاتل دو محیط بان زنجانی که در هنگام تعقیب و گریز با شکارچیان با تیر جنگی آن ها به شهادت رسانده بود، اجرا شد.

رییس کل دادگستری استان زنجان افزود: در پی به شهادت رسیدن دو نفر از محیط بانان در حین انجام مأموریت در زنجان توسط افراد ناشناس، برای پیگیری بررسی موضوع و بازداشت مرتکبان دستورات فوری صادر شده بود.

وی گفت: در همین راستا نظر به حساسیت و آثار روانی و اجتماعی موضوع بر مردم، پرونده مذکور در کم ترین زمان ممکن رسیدگی و حکم نهایی صادر و پس از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز (دو شنبه دوم خرداد ماه 1401) در محل زندان مرکزی زنجان اجرا شد.

نیارکی  ادامه داد: دستگاه قضایی استان در راستای اجرای عدالت و احکام اسلامی با جدیت و بر اساس قانون به وظیفه خود عمل خواهد کرد و نمونه بارز این امر اجرای همین حکم بود که با پیگیری های انجام شده توانستیم پرونده با فوریت رسیدگی و حکم اجرا شود.

جزییات شهادت محیط بابان زنجانی حادثه دلخراش شهادت دو شهید محیط بان استان زنجان از آنجا آغاز شد که ساعت 18 و 30 دقیقه روز دوشنبه 16 فروردین ماه سال 1400، محیط بانان در منطقه شکار ممنوع فیله خاصه به یک دستگاه نیسان با دو سرنشین که برای شکار در منطقه حضور داشته اند مشکوک و دستور ایست می ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حکم قصاص قاتل محیط بانان زنجانی اجرا شد+جزییات و عکس

حکم قصاص قاتل محیط بانان زنجانی اجرا شد+جزییات و عکس