مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 09:022022-05-23اقتصادي

توزیع 4000 بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» در طبس


‍ رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) طبس گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون در راستای اجرای پویش «اطعام مهدوی» 4 هزار بسته معیشتی، - احمد رفیعی، رییس کمیته امداد امام خمینی طبس امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در طبس، اظهار داشت: از ابتدای ماه مبارک رمضان امسال تاکنون در راستای اجرای پویش اطعام مهدوی 4 هزار بسته معیشتی، 24 هزار پرس غذای گرم و 34 هزار بسته افطاری ساده بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است.

وی بیان داشت: ارزش بسته های غذایی یک میلیارد و 800 میلیون تومان بوده که با همکاری کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و گروه های جهادی توزیع شده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی طبس همچنین میزان اطعام نیازمندان از طریق پخت غذای گرم در ماه مبارک رمضان را حدود 24 هزار مورد عنوان کرد و افزود: این تعداد غذا از طریق 7 آشپزخانه فعال و با همکاری بیش از 55 نیروی داوطلب انجام گرفته است.

رفیعی با اشاره به اینکه ارزش غذاهای توزیع شده نیز 920 میلیون تومان بوده که با همکاری خیران و نیکوکاران تهیه و توزیع شد و اضافه کرد: تعداد افطاری ساده توزیع شده بین نیازمندان 34 هزار مورد به ارزش حدود 340میلیون تومان است.

 وی در پایان خاطرنشان کرد: مجموع ارزش ریالی پرس غذا، افطاری ساده و سبد توزیع شده بالغ بر 3میلیارد و 60 میلیون تومان در راستای اجرای طرح اطع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 4000 بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» در طبس

توزیع 4000 بسته معیشتی در قالب طرح «اطعام مهدوی» در طبس