مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 08:522022-05-23فرهنگي

با احیای موزه مانع خروج گنجینه های مخفی شوید


موزه به عنوان شناسنامه هویت تاریخی و فرهنگی هر ملتی است که ظرفیت حراست و جلوگیری از نابودی آثار فاخر نهفته در پستوی شهر را دارد که باید سیاست گذاری های لازم در سخت افزاهای موجود برای احیای موزه ها انجام گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، ریحانه شهبازی؛ دارایی های فرهنگی بزرگ ترین اعتبار یک کشور و استان به شمار می رود که موزه ها قدرت معرفی آن ها را به عنوان سابقه و پیشینه یک هویت و فرهنگ دارند.

در واقع شناخته شدن با هویتی تاریخی و فرهنگی زمانی محقق می شود که بتوانیم از داشته هایمان به خوبی محافظت و از آن ها به عنوان شناسنامه برای معرفی سابقه خود استفاده کنیم که موزه ها بهترین مکان برای نگهداری و مراقبت از این آثار فاخر تاریخی است.

موزه علاوه بر جذب توریست گردشگری و فرهنگی، ظرفیت بالایی در القای فرهنگ اصیل ایرانی به فرزندان این مرز و بوم دارد و هر واژه ای که از ذهن عبور کند قابلیت تبدیل شدن به موزه را دارد و این نشانی از قدرت موزه هاست.

موضوعات مختلفی مانند مردم شناسی، هنر، موسیقی، جامعه شناسی و حتی محیط زیست را می توان برای آنها موزه تعریف کرد و از موزه برای زیباسازی شهر و رونق صنعت گردشگری استفاده کرد.

  فرانسه اولین کشور در رتبه گردشگری قرار گرفته و اولین موضوعی که توانسته این کشور را در این زمینه رشد دهد، موزه لو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با احیای موزه مانع خروج گنجینه های مخفی شوید

با احیای موزه مانع خروج گنجینه های مخفی شوید