مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:422022-05-23اجتماعي

ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در اکثر محور ها و معابر پایتخت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه دوشنبه دوم خرداد ماه 1401 اظهار داشت: - تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ علی اصغر شریفی رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی پایتخت در صبحگاه دوشنبه دوم خرداد ماه 1401 اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی می باشند.

وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از پمپ بنزین و مسیر جنوب به شمال نواب از خیابان نه دی تا دور کرد فاطمی چمران دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ شریفی افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از پل شهدای جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از سیاد، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از ازادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در اکثر محور ها و معابر پایتخت

ترافیک نیمه سنگین صبحگاهی در اکثر محور ها و معابر پایتخت