مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 07:372022-05-23اجتماعي

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت


رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر را تشریح کرد و گفت: تیم های پلیس در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

- رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، وضعیت ترافیکی معابر را تشریح کرد و گفت: تیم های پلیس در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ علی اصغر شریفی اظهار داشت: بزرگراه شهید زین الدین در مسیر شرق به غرب از شهید صدف، بزرگراه بابایی در مسیر شرق به غرب از نیروی زمینی، مسیر جنوب به شمال چمران در مقطع حکیم تا همت دارای بار ترافیکی است.

وی گفت: شیخ فضل الله در مسیر غرب به شرق از جناح، آزادی در مسیرغرب به شرق از پمپ بنزین و مسیر جنوب به شمال نواب از خیابان نه دی تا دور کرد فاطمی چمران دارای بار ترافیکی سنگینی هستند.

سرهنگ رنجبر افزود: بزرگراه امام علی (ع) در مسیر جنوب به شمال از پل شهدای جانبازان، صدر در مسیر شرق به غرب از صیاد، جنوب به شمال یادگار امام (ره) از مرزداران، در مسیر غرب به شرق آزادراه از آزادگان و جاده مخصوص در مسیر غرب به شرق از مینا بار ترافیکی صبحگاهی را شاهد هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت

تشریح وضعیت ترافیک صبحگاهی معابر پایتخت