مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 04:272022-05-23فناوري

ظرفیت سازی بیش از دو هزار پورت مخابراتی طی سال جاری در کردستان


از ابتدای سال جاری تاکنون ظرفیت سازی دو هزار و 16 پورت مخابراتی در استان صورت گرفته، شرایط و سرعت واگذاری در سرویس های مخابراتی را نیز تسهیل کرده است.

- آزاد حکمت مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج با بیان اینکه تحقق پروژه های مخابراتی در کمترین زمان از استراتژی های منطقه برای اجرا و عملیاتی کردن فعالیت های فنی است، افزود: ظرفیت سازی دو هزار و 16 پورت مخابراتی در دو ماهه اول سال جاری با توجه به تعداد روزهای تعطیل قابل تامل و چشمگیر است.

وی ضمن تشریح روند و اجرای این پروژه ها اظهارداشت: توسعه و ظرفیت سازی پورت های جدید اینترنت پرسرعت  ADSL, VDSL و تلفن ثابت به منظور واگذاری و ارائه سرویس های مذکور به متقاضیان در کوتاه ترین زمان همواره از جمله اهداف مخابرات منطقه در راستای پاسخگویی به مطالبات مشتریان و رعایت اصل مشتری مداری خواهد بود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان خاطرنشان کرد: از تعداد دو هزار و 16 پورت فوق480 پورت برای سرویس ADSL، 512 برای سرویس VDSL و هزار و 24پورت نیز در حوزه تلفن ثابت ظرفیت سازی شده است.

حکمت با اشاره به سرمایه گذاری و تامین تجهیزات لازم در این راستا اعلام کرد: بیش از 12 میلیارد و 32 میلیون ریال برای این پروژه که در قالب 26 نقطه طرح در سطح استان به اجرا در آمده، سرمایه گذاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت سازی بیش از دو هزار پورت مخابراتی طی سال جاری در کردستان

ظرفیت سازی بیش از دو هزار پورت مخابراتی طی سال جاری در کردستان