مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 2 خرداد 1401 ساعت 00:022022-05-22فرهنگي

بنیاد رودکی قادر به نمایندگی جریان فرهنگی هنری کشور در جهان است


مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تکریم و تودیع مدیران بنیاد رودکی گفت: این نهاد فرهنگی می تواند جریان فرهنگی هنری کشور را در سطح جهانی نمایندگی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد رودکی، مراسم تکریم مهدی افضلی و معرفی مدیرعامل جدید بنیاد رودکی با حضور اعضای هیات مدیره، محمود شالویی دستیار وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرکل حوزه وزارتی، سیدمحمود اسلامی معاون توسعه مدیریت و منابع، محمود سالاری معاون امور هنری و محمد حسین نیرومند مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حمید شاه آبادی معاون سابق سیمای رسانه ملی، هنرمندان، مدیران و کارکنان بنیاد رودکی و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تالار رودکی برگزار شد.

در این مراسم شالویی در سخنانی با اشاره به آشنایی دیرینه خود با افضلی گفت: با مدیریت خوب و تدبیر افضلی، همه سختی ها و تنگناهایی که ممکن بود طی 10 سال در حوزه های فرهنگی و هنری ایجاد شود با برخورد خوش و همدلی ایشان برطرف شد.

حوزه فرهنگ و هنر با همراهی و همدلی هنرمندان پیش می رود و افضلی در این راستا بسیار موفق عمل کردند.

  مدیرکل حوزه وزارتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همچنین به کارنامه افضلی در دوره مدیریت در بنیاد رودکی اشاره و از تلاش های وی قدردانی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد رودکی قادر به نمایندگی جریان فرهنگی هنری کشور در جهان است

بنیاد رودکی قادر به نمایندگی جریان فرهنگی هنری کشور در جهان است