مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 22:422022-05-22سياسي

آمادگی کامل ارتش برای پاسخ به تهدیدات


نیروهای چهارگانه ارتش در آمادگی کامل به سر می برند و آمادگی خود را به سطحی رساندند که هر تهدیدی متوجه کشور باشد بتواند به خوبی و با آمادگی کامل به آن پاسخ دهند.

- خبرنگار مهر ، امیر دریادار حبیب الله سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در برنامه صف اول درباره آخرین وضعیت نیروهای چهارگانه ارتش گفت: نیروهای چهارگانه ارتش در آمادگی کامل به سر می برند و آمادگی خود را به سطحی رساندند که هر تهدیدی متوجه کشور باشد بتواند به خوبی و با آمادگی کامل به آن پاسخ دهند.

وی با اشاره به بحران اوکراین ادامه داد: همه تحولات و موضوعات در سطح جهانی را رصد و اخبار را پیگیری می کند و بر همه این اتفاقات اشراف داریم آنها را رصد و موضوع را دنبال می کنیم و خود را برای مقابله با جنگ ترکیبی آماده می کنیم.

معاون هماهنگ کننده ارتش تاکید کرد: همه تهدیدات از قبیل سایبری و تهدیداتی که در آینده وجود دارد رصد می شود و آمادگی ما متناسب با این تهدیدات است، اولویت در ارتش این است که خودش را متناسب با تهدیدات که در آینده می تواند وجود داشته باشد آماده کند تا بتواند به خوبی پاسخگوی این تهدیدات باشد و متناسب با این نیاز است که نیروی انسانی کارآمد تجهیزات به روز و کارآمد و همچنین با توجه به فناوری های نو را تولید و ارتقاع توانمندی را دستور کار خود قرار داده است تا بتواند د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کامل ارتش برای پاسخ به تهدیدات

آمادگی کامل ارتش برای پاسخ به تهدیدات