مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 21:372022-05-22دانش

طرح دستیار فناوری دانشجویان استان قم آغاز به کار کرد


طرح دستیار فناوری با امضای تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری استان و روسای 8 دانشگاه استان در قم آغاز به کار کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی پارک علم و فناوری استان قم، عصر امروز طی مراسمی که در دانشگاه قم برگزار شد، طرح دستیار فناوری با امضای تفاهم نامه میان پارک علم و فناوری و روسای 8 دانشگاه استان قم آغاز به کار کرد.

رییس پارک علم و فناوری استان قم با بیان اینکه مصوبات و آیین نامه های این طرح از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ابلاغ شده و قرار است به مدت 6 ماه از مرداد تا پایان دی ماه 1401 با همکاری دانشگاه ها و پارک علم و فناوری استان اجرا شود گفت: افزایش مهارت ها و استعدادها، ایجاد فرصت های شغلی برای دانشجویان و افزایش اثربخشی فارغ التحصیلان و جلوگیری از خروج نخبگان و تقویت شرکت های دانش بنیان با تامین نیروی انسانی متخصص از جمله مهمترین اهداف طرح دستیار فناوری عنوان شده است.

سیدحسین اخوان علوی با اشاره به بیکاری 40 درصدی فارغ التحصیلان دانشگاهی گفت:  تنها راه پیشرفت کشور از بستر رشد و توسعه علم و فناوری امکان پذیر است.

وی توسعه فناوری را بدون حضور دانشگاه ها را غیر ممکن دانست و افزود: قطعا یکی از اهداف مهم طرح دستیار فناوری مهارت آموزی و ترویج فناوری در فرایند آموزشی است و دانشگاه ها باید با درک این مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح دستیار فناوری دانشجویان استان قم آغاز به کار کرد

طرح دستیار فناوری دانشجویان استان قم آغاز به کار کرد