مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 21:172022-05-22ورزشي

ملوان بندر انزلی از استقلال ملاثانی شکست خورد


تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در یک بازی پر حاشیه با نتیجه دو بر یک بازی را به تیم استقلال ملاثانی واگذار کرد.

- ، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی در ادامه رقابت های لیگ دسته یک فوتبال کشور (جام آزادگان) از ساعت 19 عصر یکشنبه در ورزشگاه تختی این شهر میزبان تیم فوتبال شهرداری استقلال ملاثانی بود.

ملوانان در این دیدار با رضا حیدری، سعید کریمی، سجاد بازگیر، محسن انبساطی، میلاد شعبانلو، حمید کاظمی، محمدصادق بارانی، وحید فارغ، سبحان پسندیده، محمد رضا پورمحمد و مهدی مؤمنی به سرمربیگری مازیار زارع در مقابل استقلال ملاثانی قرار گرفتند که ابراهیم اشکش سرمربی این تیم از اسد عبادی، امین شویعی کعبی، محمد امین سعیداوی، سجاد تمیمی، رضا جباری، مهدی صمدایی، سجاد تقوی، محمد احمدی، رضا احمدیان زاده، سجاد عبدویی و مصطفی کیانی به عنوان 11 بازیکن اصلی خود در مصاف با ملوانان استفاده کرد.

قضاوت این دیدار حساس بر عهده کوپال ناظمی بود و دانیال پاینده و حسن انتظاری، محسن حکیم و شاهین یزدانی وی را در امر قضاوت این بازی یاری می کردند و بهرام مهر پیما نیز ناظر داوری این بازی بود.

نیمه اول بازی با حملات همه جانبه ملوانان از جناح راست و چپ زمین بر روی دروازه استقلال ملاثانی آغاز شد و بازیکنان ملوان از هر فرصتی برای به ثمر رساندن گل برتری استفاده کردند و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملوان بندر انزلی از استقلال ملاثانی شکست خورد

ملوان بندر انزلی از استقلال ملاثانی شکست خورد