مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 20:072022-05-22سياسي

حضور در فضای مجازی هوشمندانه و مسؤولانه باشد/گلوگاه های فساد شناسایی شود


فضای مجازی آبرو می برد و حضور ما در فضای مجازی باید آگاهانه و مسؤولانه باشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساری، حجت الاسلام محمدصادق اکبری امروز در جلسه شورای اداری استانداری مازندران خطاب به مسؤولانی که تازه انتخاب شدند، اظهار کرد: پذیرش مسؤولیت نکته مهمی است که خدا به ما ارزانی داشته است؛ در این دوره به بهترین نحو وظیفه خود را انجام دهیم و در دوره خدمت معصیت خدا را نکنیم.

وی با اشاره به اینکه دستگاه قضایی مانند گذشته آمادگی دارد در خدمت تمام  دولتمردان در انجام ماموریت ها و وظایف و مسؤولیت هایی که مقرر شد با حفظ جایگاه در خدمت مردم باشد، گفت: این تعامل بین دستگاه اجرایی، قضایی، نمایندگان استان، نیروهای نظامی و انتظامی به بهترین شکل در حال اجرا است.

رییس کل دادگستری استان مازندران به اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها اشاره کرد و گفت: در این مقطع از زمان که اجرای قانون هدفمندسازی یارانه ها را پشت سر می گذاریم تعامل بین دستگاه های اجرایی ضرورت دارد و نسبت به استان های دیگر مشکلی نداریم و هدف ما خدمت گذاری درست به مردم است.

این مسؤول با بیان اینکه قانون حرمت دارد و احترام به قانون واجب است، افزود: هیچ جامعه ای از بی قانونی سود نبرده است و باید با احترام به قانون دستور العمل ها را رعایت کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور در فضای مجازی هوشمندانه و مسؤولانه باشد/گلوگاه های فساد شناسایی شود

حضور در فضای مجازی هوشمندانه و مسؤولانه باشد/گلوگاه های فساد شناسایی شود