مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:372022-05-22سياسي

دیدار وزیربهداشت با رییس جمهور سوییس/سخنرانی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی


مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت گفت: وزیر بهداشت در هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت سخنرانی و با رییس جمهور سوییس و وزرای بهداشت برخی کشورها دیدار می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد حسین نیکنام از برگزاری هفتاد و پنجمین اجلاس مجمع عمومی سازمان جهانی بهداشت در تاریخ یکم تا هفتم خرداد ماه سال جاری با حضور بیش از 190 عضو این سازمان در ژنو خبر داد و در ادامه عنوان کرد: سه محور اصلی مورد بحث در این مجمع عمومی، عبارت است از فراگیری پوشش همگانی سلامت، ارتقای کمّی و کیفی خدمات فوریت های سلامت و همچنین، برخورداری از سلامت بهتر توأم با آسودگی بیشتر.

وی افزود: در این نشست در حوزه بیماری های مهم غیر واگیر، در مورد( NCD پیشگیری و کنترل بیماری های غیر واگیر)، موضوعات مرتبط با دیابت، سرطان رحم، سلامت روان، اپی لپسی (صرع)، بیماری های ناشی از مصرف دخانیات، بیماری های دهان و دندان و چاقی و در حوزه بیماری های واگیر، در مورد موضوعاتی همچون ایدز، هپاتیت، سل، مننژیت، آنفلوآنزا، فلج اطفال، مقررات بین المللی سلامت، بحث خواهد شد.

مدیرکل همکاری های بین الملل وزارت بهداشت با بیان اینکه وزیر بهداشت، در جلسه مجمع عمومی پیرامون مباحث بهداشتی و درمانی و همچنین در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی و در حما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار وزیربهداشت با رییس جمهور سوییس/سخنرانی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی

دیدار وزیربهداشت با رییس جمهور سوییس/سخنرانی در محکومیت اقدامات رژیم صهیونیستی