مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 19:122022-05-22سياسي

44 گروه جهادی علیه اخلال گری اقتصادی در استان سمنان فعال است


فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه 44 گروه جهادی برای مقابله با اخلال گری اقتصادی و تنظیم بازار در استان فعالیت دارند، گفت: این گروه ها ناظر بر بازار هستند.

- ، سردار حمید دامغانی بعد از ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی سپاه استان سمنان بیان کرد: همزمان با اجرای طرح اصلاح نظام اقتصادی و مردمی سازی یارانه ها در کشور، گروه های جهادی بسیج اصناف استان سمنان در عرصه مبارزه با اخلالگران اقتصادی و ایجاد ثبات در بازار وارد میدان شده و در سراسر استان سمنان با سازماندهی 44 گروه جهادی نقش آفرینی می کنند.

وی افزود: فعالیت این گروه های جهادی بسیج اصناف و انجام بازرسی در حوزه واحدهای صنفی برای کنترل بازار خواهد بود چرا که معتقد هستیم نظارت بیشتر و کنترل بیشتر در بازار، تثبیت قیمت ها را در پی خواهد داشت.

فرمانده سپاه استان سمنان با بیان اینکه هدف از اجرای این طرح را ایجاد ثبات اقتصادی و کم کردن تنش در بازار خواند و اظهار داشت: آموزش های لازم در شهرستان ها توسط دستگاه های ذیربط به گروه های جهادی بسیج اصناف داده شده و بعد از آموزش بکارگیری در سطح بازار صورت گرفته است.

دامغانی با بیان اینکه این گروه های جهادی شامل 130 نفر از جهادگران آموزش دیده است، تصریح کرد: هدف از این طرح برخورد با بازاریان نیست، بلکه کمک به بازاریانی است که صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 گروه جهادی علیه اخلال گری اقتصادی در استان سمنان فعال است

44 گروه جهادی علیه اخلال گری اقتصادی در استان سمنان فعال است