مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 18:272022-05-22اجتماعي

شیکاگو/ سرقت اطلاعات بیش از نیم میلیون دانش آموز


دزدیده شدن داده های چهار ساله دانش آموزان و کارکنان مدارس همگانی شیکاگو در اول دسامبر رخ داد، اما شرکت رایانه ای مسئول نگهداری از سرورها، مسئولان را در 26 آوریل (6 اردیبهشت ماه) اگاه کرد.

- دزدیده شدن داده های چهار ساله دانش آموزان و کارکنان مدارس همگانی شیکاگو در اول دسامبر رخ داد، اما شرکت رایانه ای مسئول نگهداری از سرورها، مسئولان را در 26 آوریل (6 اردیبهشت ماه) اگاه کرد.

مقام های شیکاگو گفته اند که هکرها اطلاعات شخصی بیش از نیم میلیون دانش آموز و کارکنان مدارس شیکاگو را در یک حمله بدافزاری در دسامبر گذشته(آذرماه 1400) به سرقت برده اند، اما مسئولان در اواخر ماه گذشته از آن آگاهی یافته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا از خبرگزاری اسوشیتدپرس؛ دزدیده شدن داده های چهار ساله دانش آموزان و کارکنان مدارس همگانی شیکاگو در اول دسامبر رخ داد، اما شرکت رایانه ای مسئول نگهداری از سرورها، مسئولان را در 26 آوریل (6 اردیبهشت ماه) اگاه کرد.

در مجموع داده های بیش از 495 هزار دانش آموز و 56 هزار کارمند بخش آموزش در بازه سال های تحصیلی 2015-2016 تا 2018 2019 افشا شده که شامل نام، مدارس، تاریخ تولد، جنسیت، شماره های شناسایی سازمانی و ایالتی دانش آموزان، اطلاعات مربوط به برنامه های درسی و ده ها ارزشیابی دوره ای برای ارزیابی آموزگاران بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیکاگو/ سرقت اطلاعات بیش از نیم میلیون دانش آموز

شیکاگو/ سرقت اطلاعات بیش از نیم میلیون دانش آموز