مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:172022-05-22سياسي

90 درصد هزینه درمان زوج های نابارور توسط بیمه ها تامین می شود


نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به بررسی آخرین وضعیت درمان ناباروری در کشور گفت: در حال حاضر، 90 درصد هزینه های تشخیصی و درمانی زوج های نابارور توسط بیمه ها و 10 درصد باقیمانده توسط بیمار پرداخت می شود.

- سیدجلیل میرمحمدی میبدی نماینده مردم تفت و میبد در مجلس، در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون بهداشت و درمان اظهار داشت: در این جلسه با حضور مسؤولان معاونت درمان وزارت بهداشت و سازمان های بیمه گر، آخرین وضعیت درمان زوج های نابارور و توسعه مراکز درمان ناباروری بررسی شد.

وی ادامه داد: بر اساس مباحث مطرح شده، اینطور جمع بندی شد که سازمان برنامه و بودجه کشور باید اعتبارات تشخیص و درمان زوج های نابارور را به موقع تخصیص دهد تا مراکز دولتی و خصوصی امکان ارائه خدمات را داشته باشند و سازمان های بیمه گر و معاونت درمان وزارت بهداشت نیز بتوانند به تعهدات خود عمل کنند.

نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس ادامه داد: بر اساس گزارش ارائه شده، در حال حاضر 90 درصد هزینه های تشخیصی و درمانی زوج های نابارور در مراکز درمانی دولتی توسط بیمه ها و 10 درصد باقیمانده توسط بیمار پرداخت می شود و قرار شد در خصوص مناطق محروم، 10 درصد فرانشیز پرداختی توسط بیمار نیز از محل اعتبار 5 هزار میلیارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

90 درصد هزینه درمان زوج های نابارور توسط بیمه ها تامین می شود

90 درصد هزینه درمان زوج های نابارور توسط بیمه ها تامین می شود