مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 17:072022-05-22سياسي

جزییات نشست کمیسیون اجتماعی مجلس/ اکثر مردم یارانه معیشتی را دریافت می کنند


نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی عنوان کرد که اکثر مردم یارانه معیشتی را دریافت می کنند و کسانی هم که اعتراض داشته اند پس از انجام اصلاحات لازم یارانه ورایزی به حساب آنها برای شان قابل برداشت خواهد بود.

- سیدکریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به نشست امروز کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین رییس سازمان هدفمندی یارانه ها برگزار شد گزارشی از جزییات یارانه معیشتی پرداخت شده به مردم به اعضای کمیسیون ارائه شد.

وی افزود: در این جلسه وزیر کار گفت که اکثر مردم یارانه معیشتی را دریافت کرده و می کنند و کسانی هم که اعتراض داشته اند پس از انجام اصلاحات لازم یارانه واریزی به حساب آنها برای شان قابل برداشت خواهد بود.

نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: عبدالملکی عنوان کرد که به عنوان مثال فردی خودرویی به نامش است اما آن را به صورت قولنامه ای به فروش رسانده و وقتی کار نقل و انتقال خودروی فروخته شده را انجام دهد یارانه برایش قابل برداشت و یا حساب بانکی فردی برای انجام کارهای مالی و بانکی شرکت استفاده شده و گردش مالی وی مبنای محاسبه قرار گرفته که وقتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نشست کمیسیون اجتماعی مجلس/ اکثر مردم یارانه معیشتی را دریافت می کنند

جزییات نشست کمیسیون اجتماعی مجلس/ اکثر مردم یارانه معیشتی را دریافت می کنند