مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-22سياسي

جزییات حضور رییس تیم مذاکره کننده هسته ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بر اساس آنچه اکثریت اعضای کمیسیون از گزارش آقای باقری برداشت کردند گفتگوها و مذاکره تا آخرین مرحله کاملا در چارچوب خطوط قرمز و منافع ایران پیش رفته است.

- محمود عباس زاده مشکینی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، در تشریح نشست امروز یکشنبه (1 خرداد) این کمیسیون، اظهار داشت: آقای باقری امروز در جلسه کمیسیون امنیت ملی مجلس حضور پیدا کرد و به سوالات اعضای کمیسیون امنیت و سایر نمایندگان مجلس درباره مذاکرات پاسخ داد.

وی افزود: بر اساس آنچه اکثریت اعضای کمیسیون از گزارش آقای باقری برداشت کردند گفتگوها و مذاکره تا آخرین مرحله کاملا در چارچوب خطوط قرمز و منافع ایران پیش رفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: بیش از حدود 80 درصد مواردی که با غربی ها اختلاف نظر داشتیم در طول مذاکرات به صورت شفاهی به توافق رسیده بودیم و مواردی بود که ما اصرار داریم آن ها حل شود اما در مراحل آخر غربی ها به ویژه امریکاییها نقش بازی بهم زنی گرفتند.

وی ادامه داد: برداشت مان این است  آن ها برای کسب امتیاز بیشتر این کارها را می کنند؛ زیرا بر اساس داده های نیاز غربی ها به ویژه آمریکا برای توافق بیشتر از نیاز ما به توافق است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات حضور رییس تیم مذاکره کننده هسته ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس

جزییات حضور رییس تیم مذاکره کننده هسته ای در کمیسیون امنیت ملی مجلس