مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:572022-05-22سياسي

عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می شود


استاندار چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می شود، گفت: تمامی مدیران برای خدمت به مردم توان خود را بکار بگیرند.

- ، غلامعلی حیدری ظهر یکشنبه در مانور آواربرداری با حضور دستگاه های اجرایی با اشاره به اینکه نباید مانورهای امدادی و سنجش آمادگی دستگاه های اجرایی تشریفاتی باشد، اظهار کرد: باید در فرآیند اجرای این مانورها به مردم خدمت شود.

وی عنوان کرد: یکی از مزایای برگزاری مانور، تمرین برای هماهنگی هر چه بیشتر بین دستگاه های اجرایی و همچنین استفاده از تمامی ظرفیت ها برای خدمت جهادی به مردم است.

استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: این مانور برای ارائه خدمت به مردم باید به تمامی نقاط چهارمحال و بختیاری تعمیم داده شود.

حیدری با اشاره به مشکلات زیرساختی در شهرک منظریه شهرکرد، مطرح کرد: حل مشکلات این منطقه با جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی آغاز شده است، باید مردم این محله تغییر را پس از انجام مانور احساس کنند، سرکشی مستمر از این فرآیند در دستور کار قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه امکانات و ظرفیت تمامی دستگاه های اجرایی باید برای خدمت به مردم در چهارمحال و بختیاری بسیج شود، گفت: ماشین آلات برخی دستگاه های اجرایی تنها در مواقع بحران و فصل بارندگی مورد استفاده قرار می گیرد، در حالی که می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می شود

عدم تحرک مدیران موجب برگشت اعتبار می شود