مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:522022-05-22سياسي

رفتار خارج از ادب با اصحاب رسانه گناهی نابخشودنی است


در دولت مردمی و انقلابی جناب آقای رییسی رفتار خارج از ادب و عرف حرفه ای با اصحاب رسانه از طرف مسئولین به ویژه در استان همدان گناهی نابخشودنی است.

- ، ناصر قوامی در جمع خبرنگاران با اشاره به شرایط مهم و حساس مردمی سازی یارانه ها و تلاش شبانه روزی رسانه های بیگانه برای تحریف واقعیت ها و ظرفیت های کشور که در این نبرد رسانه ای، رسانه های متعهد و انقلابی در خط مقدم اقناع سازی و مبارزه با تحریف و تخریب دشمن حضوری فعال دارند، گفت: در این شرایط رعایت شأن و احترام اصحاب رسانه های متعهد استان کمترین و البته ضروری ترین انتظار از مسئولین استان است.

وی با تاکید بر اینکه در دوران نبرد رسانه ای و جنگ روایت ها حفظ حرمت اصحاب رسانه برای مسئولین یک اصل است، به سخنان رییس جمهور و سیاست های رسمی دولت و نظام اسلامی در افزایش آزادی های مشروع و متعهدانه رسانه ای اشاره کرد و افزود: در دولت مردمی و انقلابی جناب آقای رییسی رفتار خارج از ادب و عرف حرفه ای با اصحاب رسانه از طرف مسئولین به ویژه در استان فرهیختگان یعنی همدان گناهی نابخشودنی است.

مسئول بسیج رسانه استان همدان در ادامه صحبت های خود تاکید کرد: بسیج رسانه خود را موظف به دفاع و حمایت از حق حرفه ای اصحاب رسانه به عنوان رکن چهارم دموکراسی و کرامت انسانی خبرنگاران می داند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفتار خارج از ادب با اصحاب رسانه گناهی نابخشودنی است

رفتار خارج از ادب با اصحاب رسانه گناهی نابخشودنی است