مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 16:272022-05-22ورزشي

شکایت پرسپولیس از رییس هیات فوتبال آذربایجان و 3 مدیر تراکتور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد از سه مدیر باشگاه تراکتور و رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی شکایت کرده که متن این اطلاعیه به شرح زیر است: - باشگاه پرسپولیس از رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی و مدیران باشگاه تراکتور به دلیل معاونت در اخلال در نظم و تشویش اذهان عمومی شکایت کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد از سه مدیر باشگاه تراکتور و رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی شکایت کرده که متن این اطلاعیه به شرح زیر است: هنوز در شوک اتفاقات ورزشگاه یادگار امام و هجمه فحاشی ها، هتاکی ها و سنگ پرانی ها هستیم ولی متاسفانه بعضی به جای آن که برابر این پدیده بایستند به نوعی با اظهارات و عملکرد خود یا به دنبال تطهیر آن چه هستند که روی داده است یا این که قصد دارند مسایل را به گونه دیگری نشان دهند و خواسته یا ناخواسته با آن همراهی می کنند.

باشگاه پرسپولیس بر همین اساس با توجه به اظهاراتی که صورت گرفته است، شکایات خود را تقدیم فدراسیون فوتبال می کند تا در ارکان انضباطی و اخلاقی مورد رسیدگی قرار بگیرد.

در این ارتباط از جواد ششگلانی، رییس هیات فوتبال آذربایجان شرقی در ارتباط با معاونت در اخلال در نظم و از میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شکایت پرسپولیس از رییس هیات فوتبال آذربایجان و 3 مدیر تراکتور

شکایت پرسپولیس از رییس هیات فوتبال آذربایجان و 3 مدیر تراکتور