مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:472022-05-22سياسي

امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش دانش محور و خود اتکا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان ضمن بازدید از توان عملیاتی این یگان، - نیروی هوایی یک نیروی دانش محور و خود اتکا بر پایه بهره گیری از دانش بومی و متخصصین داخلی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، امیر حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش، با حضور در پایگاه هوایی شهید بابایی اصفهان ضمن بازدید از توان عملیاتی این یگان، در مراسم رونمایی از هواپیمای بازآماد شده f 14 این نیرو به دست متخصصان فنی اظهار کرد: خدا را شاکریم که امروز شاهد بازآماد یکی دیگر از هواپیما های جنگنده این نیرو پس از 18 سال زمین گیر شدن، با 39 هزار نفر ساعت کار هستیم که به دست متخصصین داخلی و با استفاده از دانش کاملاً بومی بازسازی و در ریل عملیاتی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: امروز نیروی هوایی به برکت خون شهدا و وجود جوانانی متخصص و ولایی نیرویی آماده، با اقتدار و مطیع فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای عزیز برای جانفشانی در راه صیانت از ارزش های انقلاب اسلامی و حفاظت از کیان کشور عزیزمان ایران است.

امیر واحدی در ادامه خاطر نشان کرد: نیروی هوایی یک نیروی دانش محور و خود اتکا بر پایه بهره گیری از دانش بومی و متخصصین داخلی است که افتخار بازآمادسازی هواپیما های جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش دانش محور و خود اتکا است

امیر واحدی: نیروی هوایی ارتش دانش محور و خود اتکا است