مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:272022-05-22اقتصادي

وضعیت توزیع مرغ در استان قزوین عادی است


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در ابتدای آزادسازی قیمت ها با وجود توزیع 94 تن مرغ در بازار، یک پنجم از ذخیره مرغ منجمد را نیز وارد کردیم که با گذشت زمان در حال حاضر به وضع عادی بازگشتیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، رضا افلاطونی رییس سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین در جلسه تجمیعی ستاد تنظیم بازار استان که پیش از ظهر امروز در سالن شهید سلیمانی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: فرایند بحث هدفمندسازی، گذرگاه هایی دارد که در حوزه تولید و عرضه در دو تا سه ماه آینده با آن روبرو خواهیم شد از این رو باید وجه های مختلف تولید کالا، توزیع و نظارت را بررسی کنیم تا بتوانیم به خوبی گام برداریم.

  وی با اشاره به اینکه در حوزه جوجه ریزی وضعیت استان عادی است گفت: جوجه ریزی واحدهای مرغ گوشتی در سطح ملی رصد می شود به همین منظور معدوم سازی خارج از نظارت نداشته ایم و صادرات جوجه به دلیل جلوگیری از ضرر تولید کننده آزاد شده است.

  افلاطونی خاطرنشان کرد: متوسط جوجه ریزی استان دو میلیون و دویست هزار قطعه بود که در حال حاضر به دو میلیون و چهارصد هزار قطعه جوجه ریزی رسیده ایم و همچنین در حال انباشت مرغ در سطح سردخانه های در نظر گرفته شده هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت توزیع مرغ در استان قزوین عادی است

وضعیت توزیع مرغ در استان قزوین عادی است