مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 15:222022-05-22ورزشي

دبیرخانه شورای عالی جوانان احیا می شود/نگاه رییس جمهور به جوانان جدی است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، وحید یامین پور، معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان ظهر امروز در جلسه ساماندهی جوانان استان زنجان اظهار کرد: نگاه رییس جمهور به جوانان جدی است و به همین خاطر بحث ادغام جوانان با ورزش را یک اتفاق غلط عنوان کردند، که هم اکنون در کشور نیز کسی مدافع انجام چنین کاری نیست.

وی با بیان اینکه نگاه دولت بر تشکیل و احیای سازمان حوزه جوانان است، اضافه کرد: در این زمینه موانعی وجود دارد که خود مجلس شورای اسلامی باید تصمیم گیری کند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با اشاره به تشکیل شورای عالی جوانان پس از 23 سال بیان کرد: با برگزاری جلسات و پیگیری امور فرابخشی این حوزه و بخشی از سازمان ملی جوانان که ماموریت های ستادی و فرابخشی، کلیدی و راهبردی دارد، احیا خواهد شد.

یامین پور از احیای این سازمان با فرآیندهای لازم خبر داد و گفت: با احیای شورای عالی جوانان پست هایی هم تعریف خواهد شد که بر اساس آن رییس جمهور یک مشاور مستقل در امور جوانان خواهد داشت.

یامین پور در ارتباط با شیوه فعالیت دستیاران و مشاوران جوان نیز گفت: در سیستم جدید مجموعه دستیاران جوان و مشاوران بصورت شبکه ای در شورای عالی جوانان به عنوان ستاد همکاری خود را آغاز خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرخانه شورای عالی جوانان احیا می شود/نگاه رییس جمهور به جوانان جدی است

دبیرخانه شورای عالی جوانان احیا می شود/نگاه رییس جمهور به جوانان جدی است