مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:522022-05-22اقتصادي

تاکنون 50 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن قم واجد شرایط شناخته شدند


مدیر کل راه و شهرسازی استان قم گفت: در طرح نهضت ملی مسکن استان قم بیش از 130 هزار نفر ثبت نام کردند که پس از بررسی های انجام شده تاکنون 50 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگارمهر، محمد صادقی ظهر یکشنبه در جلسه شورای مسکن استان که در استانداری قم برگزار شد اظهار داشت: در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در استان قم بیش از 130 هزار نفر ثبت نام کردند که پس از بررسی های انجام شده 50 هزار نفر واجد شرایط شناخته شدند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، عنوان داشت: 30 شرکت سازنده مسکن و پیمانکاری برای احداث 35 هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در استان قم در اراضی 560 هکتاری واقع در منطقه پردیسان اعلام آمادگی کردند.

وی با بیان اینکه برای بیش از 15 هزار نفر از متقاضیان این طرح افتتاح حساب شده است افزود: تاکنون بیش از 8 هزار و 500 نفر از متقاضیان واریزی خود را انجام دادند.

صادقی ادامه داد: بنا به مصوبه شورای تأمین مسکن اگر متقاضی در مدت 15 روز پس از دریافت پیامک، واریزی خود را انجام ندهد از اولویت خارج خواهد شد و نفرات جدید جایگزین می شوند.

عملیات اجرایی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی 560 هکتاری به زودی شروع خواهد شد مدیر کل راه و شهرسازی استان قم، با بیان اینکه عملیات اجرایی اراضی 560 هکتاری به زودی شروع خواهد شد افزود: دستگاه های خدمات رسان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکنون 50 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن قم واجد شرایط شناخته شدند

تاکنون 50 هزار نفر در طرح نهضت ملی مسکن قم واجد شرایط شناخته شدند