مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:322022-05-22سياسي

جبهه مقاومت کارزار جدید شایعه پراکنی/ وقتی صهیونیست ها فرار رو به جلو می کنند


پس از انتخابات لبنان و فراهم شدن زمینه برای تشکیل دولت جدید، مقامات اسراییلی با طرح ادعاهای در مورد ارسال سلاح از ایران به لبنان در تلاش هستند تا تشکیل دولت جدید لبنان را تحت تأثیر قرار دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مرکز مقابله با شایعات سایبری سازمان فضای مجازی سراج نوشت: سخنگوی عرب زبان ارتش اسراییل در یک رشته توییت مدعی نقش داماد شهید حاج قاسم سلیمانی در قاچاق اسلحه به لبنان شد و ادعا کرد حزب الله در حال بهره برداری از دولت لبنان و شهروندان این کشور برای تامین منافع ایران است.

علاوه بر این، وی سید رضا هاشم صفی الدین را مسئول هماهنگ سازی این اقدامات معرفی کرده است که سلاح های پیشرفته را از طریق فرودگاه دمشق به لبنان انتقال می دهد.

اظهارات این شخصیت اسراییلی که به عنوان رییس بخش رسانه های عربی نیز شناخته می شود، معمولاً در رسانه های عربی بازتاب گسترده ای پیدا می کند؛ اما این مساله هم موجب نشد این شخصیت اسراییلی برای اظهارات خود دلایل و اسناد متقنی ارائه کند.

البته بی بی سی فارسی که این خبر را برای تضعیف جبهه مقاومت منتشر کرد، دچار گاف بزرگی شد و عکسی از عروسی محمد اسماعیلی پور، مجری کرمانی در گلزار شهدای کرمان  را به عنوان تصویر داماد حاج قاسم منتشر کرد!   چرایی طرح ادعای انتقال سلاح به لبنان در برهه کنونی ادعای انت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جبهه مقاومت کارزار جدید شایعه پراکنی/ وقتی صهیونیست ها فرار رو به جلو می کنند

جبهه مقاومت کارزار جدید شایعه پراکنی/ وقتی صهیونیست ها فرار رو به جلو می کنند