مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-22اقتصادي

دریافت بارنامه برای تردد وانت ها در جاده ها الزامی شد


مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از الزامی شدن دریافت بارنامه برای تردد وانت بارها در محورهای برون شهری خبر داد.

- درباره واگذاری ساماندهی حمل بار در جاده ها و محورهای برون شهری توسط ناوگان وانت بار به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: این وظیفه در حال حاضر به سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای واگذار شده است.

وی افزود: البته تردد وانت بارها مانند کامیون ها نیست که قابل تفکیک میان جاده و شهر باشد؛ وانت بارها همزمان در شهر و خارج شهر تردد دارند و اقدام به حمل بار می کنند.

مدیرکل حمل کالای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه حدود 15 سال است که دیگر پلاک ع (عمومی) برای وانت بارها صادر نمی شود، گفت: لذا طرح ساماندهی تردد وانت بارها در محورهای برون شهری، هم شامل وانت های پلاک سفید می شود هم پلاک ع ؛ از همین جهت بخش زیادی از وانت بارها در حال حاضر پلاک ع ندارند.

وی ادامه داد: اگر قرار باشد وانت بارها در محورهای برون شهری اقدام به حمل بار کنند، باید بارنامه از شرکت های حمل و نقل جاده ای یا ادارات راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ها یا شهرستان ها دریافت کنند.

به گفته حمداللهی، برای تعدادی از بازارگاه های الکترونیکی (تاکسی بارهای اینترنتی) که وانت بارها با آنها همکاری می کنند، مجوز فعالیت صاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دریافت بارنامه برای تردد وانت ها در جاده ها الزامی شد

دریافت بارنامه برای تردد وانت ها در جاده ها الزامی شد