مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:272022-05-22ورزشي

برگزاری40 عنوان برنامه بزرگداشت «سوم خرداد» در آذربایجان غربی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس از برگزاری 40 عنوان برنامه با بیش از چهار هزار فعالیت برای بزرگداشت سالروز آزادی خرمشهر در استان برگزار می شود.

- ، سرهنگ جلیل وحیدی ظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران در تشریح برنامه های بزرگداشت چهلمین سالروز آزادسازی خرمشهر و تبیین شعار ما مقاوم هستیم اظهار کرد: امسال 40 عنوان با بیش از چهار هزار فعالیت به به مناسبت بزرگداشت چهلمین سال در سطح استان اجرا می شود.

وی مراسم غبارروبی مزار شهدا، صبحگاه مشترک، زنگ مقاومت در مدارس، پخش مارش آزادسازی در مساجد، اجرای رژه موتوری در 7 شهر، اجرای مسابقات ورزشی و کتابخوانی و فرهنگی، برگزاری نمایشگاه پوستر در 8 شهرستان، برگزاری 50 یادواره، برگزاری جشنواره رسم جوانمردی، مراسم عصر شعر و خاطره، اجرای تئاتر بچه های مساجد در 40 مسجد استان، اجرای نمایش خیابانی، اجرای برنامه های کودک و غیره از برنامه های شاخص سالروز آزادسازی خرمشهر در آذربایجان غربی است.

سرهنگ وحیدی با بیان اینکه حفظ و نشر ارزش ها و معارف دفاع مقدس جزو دغدغه های اصلی است و بر اساس فرمایش رهبری موضوع جهاد تبیین باید در دستور کار همه اقشار قرار گیرد، افزود: با وجود همه خدماتی که نظام در طول انقلاب داده ولی متأسفانه برخی از سوءمدیریت ها باعث کم رنگ شدن آنها شده و همین کم کاری ها باعث گر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری40 عنوان برنامه بزرگداشت «سوم خرداد» در آذربایجان غربی

برگزاری40 عنوان برنامه بزرگداشت «سوم خرداد» در آذربایجان غربی