مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:172022-05-22اقتصادي

مخبر: سریع تر موانع موجود در مسیر تعمیق همکاری های ایران و قزاقستان رفع شود


معاون اول رییس جمهور با اشاره به گشایش ها در روابط بین ایران و قزاقستان گفت: افزایش روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور نشانگر اراده جدی و خوب در گسترش و تعمیق همکاری های فی مابین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه دولت خبرگزاری فارس، محمد مخبر معاون اول رییس جمهور صبح امروز (یکشنبه) در دیدار با بخیت سلطان اف معاون نخست وزیر و وزیر تجارت و همگرایی قزاقستان با تاکید براینکه باید هر چه سریع تر موانع و مشکلات موجود بر سر راه تعمیق همکاریها بین دو کشور برطرف شود، خاطر نشان کرد: فعالیت و همکاری های متقابل بخش خصوصی و تجار ایران و قزاقستان می تواند نقش اساسی در بالا بردن حجم روابط تجاری و اقتصادی ایفا کند.

مخبر با اشاره به اینکه گشایش های بسیار خوبی در روابط بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری قزاقستان در دولت سیزدهم شکل گرفته است، تصریح کرد: افزایش روابط تجاری و اقتصادی بین دو کشور نشانگر اراده جدی و خوب در گسترش و تعمیق همکاری های فیمابین است.

معاون اول رییس جمهور بر توسعه روابط بانکی و مالی، حمل و نقل، کشت فرا سرزمینی و بنادر جمهوری اسلامی ایران با جمهوری قزاقستان تاکید کرد و افزود: دو کشور توانایی دارند تا در زمینه تامین امنیت غذایی و حمل و نقل تبدیل به یک هاب منطقه ای شوند که گسترش همکاری های گمرکی و افزایش حجم صادرات و واردات بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخبر: سریع تر موانع موجود در مسیر تعمیق همکاری های ایران و قزاقستان رفع شود

مخبر: سریع تر موانع موجود در مسیر تعمیق همکاری های ایران و قزاقستان رفع شود