مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 14:072022-05-22دانش

غلامحسین رضانژاد درگذشت


از جمله آثار و مکتوبات رضانژاد می توان به کتاب های «حکمت نامه یا شرح کبیر بر متن و شرح و حواشی منظومه حکمت ملاهادی سبزواری»، «حکیم سبزواری (زندگی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا، غلامحسین رضانژاد، نویسنده، در 88 سالگی از دنیا رفت.

موسسه شهر کتاب در این باره نوشته است: غلامحسین رضانژاد متخلص به نوشین، نویسنده، زاده 1313 در اراک در 28 اردیبهشت 1401 از دنیا رفت.

او تحصیلات مقدماتی را در اراک و متوسطه را در تهران به پایان رسانید و پس از آن در دانشکده حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل داد و توانست در این رشته درجه لیسانس را دریافت کند.

رضانژاد در کنار تحصیلات دانشگاهی، علوم حوزوی را نیز در محضر استادانی مانند حاج شیخ محمدعلی حکیم شیرازی ذهبی، شیخ محمد سنگلجی، محمود شهابی و سیدابوالحسن رفیعی قزوینی فراگرفت.

او علاوه بر مطالعات حقوقی و فلسفی در وادی شعر و ادب نیز فعالیت داشت و اشعارش را با تخلص (نوشین) عرضه می کرد.

همچنین وکیل پایه یک دادگستری بود.

از جمله آثار و مکتوبات رضانژاد می توان به کتاب های حکمت نامه یا شرح کبیر بر متن و شرح و حواشی منظومه حکمت ملاهادی سبزواری ، حکیم سبزواری (زندگی، آثار و فلسفه) ، تمهید المبانی ، تفسیر کبیر بر سوره سبع المثانی ، هدایه الامم ، شرح فصوص الحکم ابن عربی و مجموعه حواشی و تعلیقات حکیم متأله مرحوم س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غلامحسین رضانژاد درگذشت

غلامحسین رضانژاد درگذشت