مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:572022-05-22ورزشي

صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست که خانم دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بعنوان مهمان حضور داشتند دکتر صالحی امیری در خصوص سفر حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رییس .

- صدو نهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست دکتر سید رضا صالحی امیری و حضور کلیه اعضا در سالن شماره یک کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این نشست که خانم دکتر کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان بعنوان مهمان حضور داشتند دکتر صالحی امیری در خصوص سفر حسین المسلم مدیر کل شورای المپیک آسیا و رییس فدراسیون بین المللی شنا و حیدر فرمان رییس انجمن بین المللی کوراش و مدیر بازیهای آسیایی و دپارتمان ورزش OCA به تهران و دیدار با مقامات عالیه ورزش کشور نکاتی را یادآور شدند.

در ادامه دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان اعزامی به پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی گزارشی از شرایط و روند آمادگی تیم های اعزامی شرکت کننده در این بازیها ارائه و در خصوص مسائل مختلف کاروان اعزامی بحث و تبادل نظر گردید و از سوی اعضای هیات اجرایی بر حضور قدرتمندانه کاروان اعزامی و مشارکت بیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

صدونهمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد