مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:522022-05-22سياسي

رفع مشکلات اولیه کشتارگاه اردستان تا دو هفته آینده


کشتارگاه دام اردستان و زواره از نظر بهداشتی در وضعیت نابسامانی قرار دارد و قرار است که مشکلات اساسی و اولیه آن تا دو هفته آینده رفع شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کشتارگاه مشترک دام اردستان و زواره تنها کشتارگاه این شهرستان است که از ساخت آن هم سال های زیادی می گذرد و اکنون با مشکلات بسیاری روبه رو است که عدم رسیدگی به وضعیت آن به منزله یک تهدید علیه بهداشت عمومی و سلامت مردم است.

فرماندار و اعضای شورای تأمین شهرستان اردستان، پیش از ظهر شنبه به صورت سرزده از کشتارگاه دام اردستان و زواره بازدید کردند و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات قرار گرفتند.

رییس دادگاه عمومی بخش زواره در این بازدید گفت: چند ماه پیش در جلسه ای که با شورا و شهردار اردستان و زواره داشتیم در خصوص مسائل و مشکلات این کشتارگاه، تعهداتی به هر دو شهردار داده شد که انجام دهند.

محمد حسین عزیزی افزود: رسیدگی به وضعیت کشتارگاه از نظر مسائل بهداشتی وظیفه ذاتی هر دو شهردار است و باید وظایف خود را انجام دهند که در غیر این صورت با گزارشی که شبکه بهداشت و دامپزشکی می دهند به عنوان تهدید علیه بهداشت عمومی شناخته شده و کار وارد مرحله قضایی خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم از ما انتظار دارند که این مسائل و مشکلات را حل کنیم و این کشتارگاه با این وضعیت در شأن مردم اردستان و زوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات اولیه کشتارگاه اردستان تا دو هفته آینده

رفع مشکلات اولیه کشتارگاه اردستان تا دو هفته آینده