مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:472022-05-22فناوري

اینترنت اشیا توسعه می یابد اگر 8 فناوری را جدی بگیریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هوش مصنوعی ، رباتیک ، واقعیت مجازی و افزوده ، بلاکچین ، اپلیکیشن موبایل و نرم فزار ، یادگیری ماشینی ، - در دنیا از 8 فناوری به عنوان دستیاران جدی توسعه اینترنت اشیا یاد می کنند.

استارتاپ های فعال در این حوزه هم با استفاده از آن ها توانسته اند گام هایی بزرگ در این حوزه بردارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، هوش مصنوعی ، رباتیک ، واقعیت مجازی و افزوده ، بلاکچین ، اپلیکیشن موبایل و نرم فزار ، یادگیری ماشینی ، کلان داده ها و رایانش ابری ؛ 8 فناوری کمکی برای فعالان در عرصه اینترنت اشیا انتخاب شده اند.

این فناوری ها نقشی موثر در توسعه بازار جهانی این صنعت کاربردی ایفا می کنند.

نظریه اینترنت اشیا نخستین بار در سال 1999 مطرح شد؛ اما توسعه آن در چند سال اخیر بی سابقه شده است و کسب و کار ها به استفاده وسیع از این فناوری روی آورده اند.

این فناوری که به نوعی اتصال دهنده دستگاه های مختلف به یکدیگر و با انسان است؛ این قابلیت را برای کاربران ایجاد کرده که از راه دور و به کمک زیرساخت های اینترنتی؛ دستگاه ها و تجهیزات کاربردی خود را کنترل و مدیریت کنند.

این فناوری بر تجمیع اطلاعات و استفاده از منابع اطلاعاتی مختلف متمرکز است که می تواند زنجیره ارزش مندی از امکانات و اتصالات را در اختیار کاربران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اینترنت اشیا توسعه می یابد اگر 8 فناوری را جدی بگیریم

اینترنت اشیا توسعه می یابد اگر 8 فناوری را جدی بگیریم