مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-22سياسي

لزوم تبیین شخصیت حضرت امام(ره) برای جلوگیری از تحریف دشمنان


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد بر تبیین شخصیت حضرت امام(ره) برای نسل جوان پس از انقلاب تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست ستاد بزرگداشت ارتحال حضرت امام(ره) بر تبیین شخصیت حضرت امام برای نسل پس از انقلاب تاکید کرد و گفت:جهاد تبیین اگر شکل نگیرد و شخصیت ها و افراد به درستی معرفی و افکار روشن و راه ها توضیح داده نشود تحریف صورت می گیرد.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه اگر معرفی شخصیت ها به خوبی انجام نشود  خطر تحریف وجود دارد، افزود: حضرت امام یک فقیه عادل و عالم بودند، چنین فردی هیچ وقت انقلابی نخواهد داشت که به ضرر و زیان بشر باشد مثل این می ماند که بگویم در سایه علم بدبخت می شویم مگر می شود؟ وی با بیان اینکه سلطنت طلبان  بانی استبداد هستند اما می گویند می خواهیم استبداد را برداریم، افزود: وقتی یک چشم آبی اروپایی کشته می شود تمام رسانه های جهان فریاد می زنند اما 40  هزار کودکی که در یمن کشته شدند  صدای هیچ کسی در نیامد بعد از دموکراسی حرف می زنند.

وی بیان کرد: وقتی یک خانم چادر به سر می کند می گویند آزادی نیست اما وقتی قرآن را به آتش می کشند می گویند آزادی، چنین افرادی می توانند امام را تحریف کند لذا اگر به جوانان که در این عصر فضای مجازی زندگی می کنند اما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبیین شخصیت حضرت امام(ره) برای جلوگیری از تحریف دشمنان

لزوم تبیین شخصیت حضرت امام(ره) برای جلوگیری از تحریف دشمنان