مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 13:072022-05-22سياسي

مجلس جلوی خودتحریمی های داخلی را بگیرد


نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس قوانینی را به تصویب برساند که ضمن خنثی سازی تحریم های ظالمانه، جلوی برخی از خودتحریمی های داخلی را هم بگیرد.

- ، ابراهیم عزیزی در جلسه علنی امروز (یکشنبه، اول خرداد ماه) در نطق میان دستور خود، اظهار داشت: در آستانه 14 خرداد سالروز رحلت بنیانگذار انقلاب اسلامی قرار داریم، سزاوار است، رحلت آن عزیز سفر کرده را به امت اسلام به ویژه مردم ایران اسلامی تسلیت گفته و به روح آن بزرگ مرد تاریخ درود بفرستیم.

وی بیان کرد: مجلس یازدهم در حالی وارد سال سوم از فعالیت خود می شود که شرایط جدیدی را در عرصه های ملی و بین المللی شاهد هستیم.

با وجود هجمه ها و کینه توزی ها، ملت ایران به راه پر افتخار خود که از مسیر عزت و سربلندی می گذرد، با قدرت و صلابت ادامه می دهد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی افزود: اکنون که در آستانه سال سوم انتخابات هیئت رییسه قرار داریم، ضروری است به نکاتی اساسی اشاره کنم.

ضمن تشکر از زحمات هیئت رییسه مجلس انتظار می رود مجلس یازدهم با تصویب قوانین راهگشا، گام های بلند و مؤثری را برای برون رفت از مشکلات کاستی ها و مسائل اولویت دار کشور و ملت، در دستور کار خود قرار دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجلس جلوی خودتحریمی های داخلی را بگیرد

مجلس جلوی خودتحریمی های داخلی را بگیرد