مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:572022-05-22ورزشي

دفاع مقدس مختص یک قشر نبود/ لزوم الگو قراردادن شهدا در امور


امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه در دفاع مقدس تمامی اقشار از جمله ورزشکاران حضور داشتند، گفت: باید از روش و منش شهدا الگوبرداری کرد.

- ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر یک شنبه در آیین یادواره 110 شهید ورزشکار خراسان شمالی که در سالن گلشن بجنورد برگزار شد، اظهار داشت: برخلاف بسیاری از جنگ ها، هشت سال دفاع مقدس نبردی داوطلبانه بود که مردم با فهم و درک حضور یافتند و برای دفاع از آرمان های اسلام و انقلاب از خون خود گذشتند.

وی افزود: در این دفاع مقدس همه اقشار جامعه از همه طبقات نظیر ورزشکاران، اصناف، پزشکان و دانش آموزان حضور داشتند و فصل مشترک همه آنها دفاع از اسلام و تمامیت ارضی کشور بود.

حجت الاسلام والمسلمین نوری ادامه داد: در این جنگ هشت ساله 35 هزار دانش آموز شهید شده اند، دانش آموزانی که بدون هیچ گونه ترسی در برابر گلوله های دشمن ایستادند و اقتدار کشور را حفظ کردند.

امام جمعه بجنورد با بیان اینکه ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار دهند، گفت: اکنون هم ورزشکارانی که از حضور در برابر ورزشکاران رژیم صهیونیستی در رقابت های جهانی و بین المللی امتناع می کنند، پوریای ولی زمان هستند که باید همواره از آنها قدردانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفاع مقدس مختص یک قشر نبود/ لزوم الگو قراردادن شهدا در امور

دفاع مقدس مختص یک قشر نبود/ لزوم الگو قراردادن شهدا در امور