مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-22سياسي

تفاهم نامه اشتغالزایی زنان زندانی استان تهران امضا شد


در نشستی با حضور مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، مشاور امور بانوان شهرداری تهران، مسئولان قضایی زندان زنان، تفاهم نامه سه جانبه توانمندسازی و اشتغال زنان زندانی امضا شد.

- ، در نشستی با حضور مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز، مشاور امور بانوان شهرداری تهران، معاونین و مسئولین قضایی زندان زنان، تفاهم نامه سه جانبه توانمندسازی و اشتغال مددجویان زندان زنان استان تهران امضا شد.

در زندان شهر ری و در راستای حمایت از زنان زندانی و با هدف تحکیم بنیان خانواده آنان و تلاش برای جایگزین مناسب حبس، انجمن حمایت زندانیان با همکاری مدیریت زندان زنان تهران و اداره کل امور بانوان شهرداری تهران با موضوع آموزش و ایجاد اشتغال مولد برای زندانیان واجد شرایط می توانند به جای حضور در زندان در خارج از محیط زندان به شرط اشتغال تحمل کیفر نمایند تفاهم نامه همکاری امضا شد.

مظفر الوندی مدیرعامل انجمن حمایت زندانیان مرکز در آیین امضای این تفاهم نامه اظهار داشت: یکی از نکات مهمی که مطرح است افرادی که وارد زندان می شوند را می توان با تدابیری برای اصلاح و تربیت آنان از طریق آموزش و توانمندسازی اقدام نمود.

وی افزود: با توجه به اینکه یادگیری مهارت به زندانیان به کاهش جمعیت کیفری منجر می شود با استفاده از ظرفیت بالای شهرداری در زمینه های آموزش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه اشتغالزایی زنان زندانی استان تهران امضا شد

تفاهم نامه اشتغالزایی زنان زندانی استان تهران امضا شد