مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:372022-05-22اقتصادي

هدف گذاری دولت برای ایجاد بیش از 53 هزار فرصت شغلی در مازندران


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران گفت: در سال جاری در کنار تعهداتی که دولت دارد ایجاد 53 هزار و 700 اشتغال برای استان هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان ساری، حسن خیریانپور در همایش تجلیل از یاوران اشتغال در سالن همایش بانک ملی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی در حوزه تولید و اشتغال در کنار خدمات اقدامات بسیار زیادی انام می دهد، اظهار کرد: کمیته امداد امام خمینی در امور فرهنگی، مسکن، اشتغال و پرداخت مستمری های نقدی و غیر نقدی، جهیزیه نوعروسان و تحصیل به خانواده های نیازمند خدمات می دهد.

وی گفت: با کمک فرمانداران، 14 بانک دولتی و خصوصی کمیته امداد امام خمینی توانست 345 میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت که از این تعداد  339 میلیارد تومان اعتبار را جذب کرده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران عملکرد بهزیستی را توانمندسازی مددجویان کمتر دانست، تصریح کرد: بهزیستی مازندران باید اقدامات مجدانه تری داشته باشد.

این مسؤول با بیان اینکه در سال 1401 کمیته امداد امام خمینی 800 میلیارد تسهیلات ارزان قیمت دارد، خاطرنشان کرد: این تسهیلات از محل بند ب تبصره 16 پرداخت می شود و باید در این زمینه برنامه ریزی صورت بگیرد تا جذب تسهیلات امسال به 100 درصد برسد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدف گذاری دولت برای ایجاد بیش از 53 هزار فرصت شغلی در مازندران

هدف گذاری دولت برای ایجاد بیش از 53 هزار فرصت شغلی در مازندران