مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:172022-05-22بين الملل

استفاده رژیم صهیونیستی از دختر فلسطینی به عنوان سپر انسانی


رژیم موقت صهیونیستی در جریان یورش به شهر جنین، از یک دختر نوجوان فلسطینی به عنوان سپر انسانی در برابر یک خودروی نظامی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، سازمان حقوقی الحرکه العالمیه للدفاع عن الأطفال/ فرع فلسطین (جنبش جهانی دفاع از کودکان/شاخه فلسطین) در بیانیه ای اعلام کرد که نظامیان ارتش رژیم موقت صهیونیستی 13 ماه می در جریان یورش به شهر جنین، از یک کودک فلسطینی به عنوان سپر انسانی در برابر یک خودروی نظامی استفاده کرده اند.

در این بیانیه آمده است که نظامیان صهیونیست در جریان تبادل تیراندازی با مبارزان فلسطینی، از عهد مرعب دختر 16 ساله فلسطینی به مدت دو ساعت به عنوان سپر انسانی استفاده کرده اند.

به نوشته روزنامه رأی الیوم ، مرعب در اظهاراتش به سازمان مذکور گفته است: حوالی ساعت 6 صبح من و اعضای خانواده ام با صدای انفجارهای قوی نزدیک خانه از خواب بیدار و متوجه شدیم که نظامیان اسراییلی به قصد بازداشت برادرم محمود(20 ساله) خانه ما را محاصره کرده اند، آن ها از ما خواستند که از خانه خارج شویم .

وی افزود: یکی از نظامیان از ما خواست که وارد حیاط یک خانه مقابل شویم و سریع شروع به بازرسی پدرم کردند و از من و مادرم خواستند تا به خیابان مقابل آن خانه برویم، وقتی به خیابان رفتیم یک خودروی جیپ نظامی در آنجا بود و آن ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده رژیم صهیونیستی از دختر فلسطینی به عنوان سپر انسانی

استفاده رژیم صهیونیستی از دختر فلسطینی به عنوان سپر انسانی