مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:122022-05-22اقتصادي

هزینه سه و نیم میلیارد ریالی برای احداث فضای سبز میدان ولیعصر(عج) قم


مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم از احداث فضای سبز حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) با اعتبار 3 و نیم میلیارد ریالی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از واحد خبر سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم، پیام جوادیان با اشاره به اجرای عملیات عمرانی و اصلاحات هندسی حاشیه میدان بزرگ ولیعصر(عج) اظهار کرد: عرصه ای که برای فضای سبز در این محدوده پیش بینی شده لازم بوده اصلاح شود و به همین خاطر خاک عرصه منتقل و با خاک زراعی مناسب جایگزین شد.

وی با تأکید بر طراحی کاشت این عرصه تصریح کرد: همزمان با این کار اجرای فضای سبز و کاشت گونه های مناسب اقلیم قم آغاز شد و رعایت نکات ترافیکی نیز در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری قم استفاده از گونه های مناسب اقلیم شهر قم و استفاده از گونه های گل دار و با منظر مناسب در این بستر را مورد توجه قرارداد و خاطرنشان کرد: اجرای فضای سبز این عرصه با روش آبیاری تحت فشار انجام شده و تلاش شده که در زمینه استفاده از منابع آب را بتوانیم بهره وری حداکثری را داشته باشیم.

وی با بیان اینکه مساحت عرصه این محدوده هزار و 900 مترمربع است تصریح کرد: بیش از 3 و نیم میلیارد ریال اعتبار برای این پروژه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه سه و نیم میلیارد ریالی برای احداث فضای سبز میدان ولیعصر(عج) قم

هزینه سه و نیم میلیارد ریالی برای احداث فضای سبز میدان ولیعصر(عج) قم