مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-22اقتصادي

رییس شیلات ایران: در زمینه صادرات آبزیان محدودیتی وجود ندارد


هدف گذاری موجود در حوزه آبزیان، حرکت به سمت صادر کردن یک میلیارد دلار از محصولات آبزی است و برخلاف سایر زیر بخش ها، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سیدحسین حسینی امروز در نشست تخصصی بررسی مسائل و مشکلات صنعت دام، طیور و آبزیان که در نمایشگاه بین المللی این صنعت در شیراز برگزار شده بود، بیان کرد: نظرمان این است که تولید ما باید به قدری باشد که بتواند در رقابت قوی در حوزه صادرات وارد شود.

رییس سازمان شیلات ایران با بیان اینکه بازاریابی یک تجارت است، اظهار کرد: برای اینکه سهم صادرات مان از بازار یک و هفت دهم میلیارد دلاری باز شده روسیه را از 11 به 50 میلیون دلار برسانیم کمک می کنیم کالاهای شیلاتی قابل عرضه به بازار هدف برسد.

حسینی با اشاره به اینکه در حال حاضر تولید محصولات شیلاتی حدود 12 هزار تن در سال است، بیان کرد: امیدواریم با ورود ظرفیت های جدید در این حوزه تا سال 1404 به حدود 18 هزار تن در سال برسد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حوزه محدود کردن واردات محصولات آبزی لازم است بگویم که واردات گونه تیلا پیلا بر اساس آمار گمرک از 7 هزار تن در سال 1399 به هزار تن در سال گذشته رسیده است، اظهار کرد: امیدواریم میزان واردات این گونه امسال نیز روند کاهشی داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس شیلات ایران: در زمینه صادرات آبزیان محدودیتی وجود ندارد

رییس شیلات ایران: در زمینه صادرات آبزیان محدودیتی وجود ندارد