مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 12:072022-05-22اقتصادي

عمل به وعده ها، اعتماد را به بازار سرمایه برگردانده است


سید غنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با بورس تابناک گفت: استرس و نوساناتی که قبلا در بورس بود در زمان ریاست جدید نیست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبورس تابناک ، سید غنی نظری خانقاه عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در گفتگو با خبرنگار بورس تابناک با اشاره به فعالیت های سازمان بورس اظهار کرد: آقای عشقی از متخصصین حوزه اقتصادی کشور است.

سابقه خوبی دارد، به صورت پله ای بالا آمده و آسانسوری نیامده است یعنی رشد و ترقی خود را مدیون تجربه و فعالیت های خودش در همان سازمان است.

غنی نظری با بیان اینکه مجید عشقی تاکنون اقدامات بموقع و بجا از جمله رونمایی از سامانه نظارت هوشمند، سوت زنی، پرداخت به موقع سود از طریق سجام، وصول سود های رسوبی و تعیین نرخ خوراک گاز را انجام داده است تصریح کرد: بورس اگر مدیر توانمندی داشته باشد می تواند در رشد بورس تاثیر گذار باشد همانطور که می بینیم استرس و نوساناتی که قبلا در بورس بود در زمان آقای عشقی نیست و وی تعامل بسیار خوبی با مجلس دارد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه با اشاره به اتفاقات سال 99 در بازار سرمایه گفت: دو سال قبل اعتماد مردم به بازار سرمایه خدشه دار شد و به این اعتماد لطمه وارد شد، دیوار بی اعتمادی بین مردم و سازمان بورس به دلیل نزول بیش از حد شاخص ایجاد شده بود که با مجموعه فعالیت ها و اقدامات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمل به وعده ها، اعتماد را به بازار سرمایه برگردانده است

عمل به وعده ها، اعتماد را به بازار سرمایه برگردانده است