مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 خرداد 1401 ساعت 11:422022-05-22ورزشي

اعلام زمان برگزاری و لیست آزادکاران واجد شرایط جام تختی


لیست مدعیان و زمان برگزاری رقابتهای بین المللی کشتی آزاد جام تختی به میزبانی استان مازندران اعلام شد.

- ، مسابقات جام بین المللی کشتی آزاد جام جهان پهلوان غلامرضا تختی طی روزهای 18 تا 20 خرداد ماه در شهر تنکابن استان مازندران برگزار می شود.

طبق بخشنامه برگزاری این رقابت ها، مدعیان در اوزان دهگانه (57-61-65-70-74-79-86-92-97-125 کیلوگرم) و با یک کیلو ارفاق وزن به میدان خواهند رفت.

همچنین کشتی گیران متولد 11/10/1383 به بالا مجاز به شرکت در این مسابقات می باشند اما کشتی گیران رده سنی جوانان (18 و 19 سال) با گواهی پزشکی معتبر و رضایت نامه محضری ولی می توانند در این مسابقات حضور یابند.

مسابقات طی 2 روز و بر روی 2 تشک برگزار خواهد شد و با توجه به اینکه این مسابقات، مرحله چهارم انتخابی تیم ملی کشتی آزاد بزرگسالان محسوب می شود هیچ کشتی گیری خارج از لیست اعلام شده کادر فنی حق شرکت در این مسابقات را ندارد.

بر این اساس اسامی آزادکاران واجد شرایط برای شرکت در رقابت های بین المللی جام تختی به شرح زیر است: 57 کیلوگرم: علیرضا سرلک (لرستان) رضا مؤمنی (مازندران) احمدجوان (خ.

رضوی) علی خرمدل (تهران) شهداد خسروی (البرز) عرفان آیینی (تهران) میثم فیروز آبادی (همدان) پوریا ترکمان (مرکزی) صابرخانجانی (مازندران) امیر پرسته (مازندران) علیرضا گودرزی (تهران) و ابراهیم خواری (مازن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام زمان برگزاری و لیست آزادکاران واجد شرایط جام تختی

اعلام زمان برگزاری و لیست آزادکاران واجد شرایط جام تختی